Medfile Free – promuj swój gabinet za darmo
Darmowy program do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej powstał z myślą o jednoosobowych gabinetach. Z Medfile możesz prowadzić kartotekę pacjenta, wystawiać e-Recepty oraz udostępnić grafik wizyt....
czytaj dalej
Choroba Alzheimera: jak najwcześniej wykryć chorobę
Banalna „dziura” w pamięci nie świadczy o chorobie Alzheimera! To ostatnie odpowiada rzeczywiście bardzo precyzyjnym objawom. Wiedza o tym, jak wykryć je we wczesnym stadium, jest niezbędna do spowolnienia rozwoju choroby....
czytaj dalej
Zalety i wady desk research
Desk research, czyli analiza danych zastanych to rodzaj badań rynkowych, w ramach których zestawia się i analizuje informacje, które są już dostępne. Informacje te można uzyskać poprzez internetowe bazy danych i biblioteki. Dane te mogą pochodzić z artykułów, badań, a nawet badań z przeszłości. Desk research są niezbędnym narzędziem w badaniach rynkowych, ponieważ mogą pomóc w lepszym zrozumieniu Twojej branży, konkurentów i trendów na rynku. Warto zastanowić się nad plusami i minusami analizy danych zastanych....
czytaj dalej
Metody ankietowe w badaniach rynku kwiaciarni
Choć Polacy kupują coraz więcej kwiatów, to wcale nie oznacza, że branża florystyczna w ostatnich latach przeżywa rozkwit. Duży w tym udział mają bowiem markety, w których rośliny nabywane są niejako przy okazji. Aby móc jednak ocenić realne szanse i zagrożenia w tej branży, niezbędne jest okresowe przeprowadzanie badań rynku kwiaciarni. W jakich celach jeszcze się je realizuje oraz jak takie badania się wykonuje?...
czytaj dalej
Ankiety online. Najlepsza inwestycja firmy
Inwestycje w badania rynku są dobrym wyborem zarówno dla małych rodzinnych firm jak i dla dużych przedsiębiorstw o charakterze korporacji. Dzięki inwestycjom w badania rynku można pozyskać kluczowe dane potrzebne do rozwoju przedsiębiorstwa, zmiany planów inwestycyjnych, podejmowania decyzji kadrowych, czy też elastycznych strategii cenowych. w postaci obiektywnych liczb oraz subiektywnych opinii, pozyskanych prosto od klientów. Małe koszty jakie generują ankiety online sprawiają, że przedsiębiorcy mogą szybko otrzymać rzetelne informacje od konsumentów na temat swojej marki, produktów i usług....
czytaj dalej
Badania marketingowe – dobierz odpowiednią metodę do celu badań
W zależności od celu, jaki chcesz osiągnąć organizując badania marki, możesz dobierać odpowiednie metody i narzędzia, aby pozyskać odpowiedniej jakości dane. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® posiada szeroki asortyment narzędzi, jak również wielu ekspertów, z którymi podejmiesz wysokiej jakości współpracę na rzecz rozwoju Twojej firmy.
...
czytaj dalej